27 кастрычніка адбылося чарговае пасяджэнне метадычнага аб'яднання настаўнікаў пачатковых класаў і настаўнікаў-дэфектолагаў. Калегі працавалі па тэме "Індывідуалізацыя і дыферэнцыяцыя навучання матэматыцы вучняў пачатковых класаў".
Для абмеркавання былі прапанаваны пытанні, па якіх настаўнікі дзяліліся вопытам работы:
1.Індывідуалізацыя навучання вучэбнага прадмета "Матэматыка" як сродак развіцця асобы вучня пачатковых класаў.
2. Дыферэнцыяцыя працэсу навучання на ўроках матэматыкі і пры выкананні вучнямі дамашніх заданняў.
3.Арганізацыя самастойнай работы вучняў на ўроках матэматыкі.
4.Індывідуальны і дыферэнцыраваны падыход у рабоце з высокаматываванымі вучнямі і вучнямі, якія маюць нізкі ўзровень вучэбнай матывацыі на розных этапах вучэбнага занятку па матэматыцы.
5.Дыферэнцыраваная работа над задачай. Прыёмы дыферэнцыраванай дапамогі пры самастойнай рабоце над тэкставай задачай