27 кастрычнікаадбылося чарговае пасяджэнне метадычнага аб'яднання настаўнікаў пачатковых класаў і настаўнікаў-дэфектолагаў. Калегі працавалі па тэме: "Індывідуалізацыя і дыферэнцыяцыя навучання вучэбнага прадмета "Матэматыка" вучняў пачатковых класаў". Для абмеркавання былі прапанаваны пытанні, па якіх настаўнікі дзяліліся вопытам работы: 1.Індывідуалізацыя навучання матэматыкі як сродак развіцця асобы вучня пачатковых класаў. 2. Дыферэнцыяцыя працэсу навучання на ўроках матэматыкі і пры выкананні вучнямі дамашніх заданняў 3.Арганізацыя самастойнай работы вучняў на ўроках матэматыкі. 4.Індывідуальны і дыферэнцыраваны падыход у рабоце з высокаматываванымі вучнямі і вучнямі, якія маюць нізкі ўзровень вучэбнай матывацыі на розных этапах вучэбнага занятку па матэматыцы. 5.Дыферэнцыраваная работа над задачай. Прыёмы дыферэнцыраванай дапамогі пры самастойнай рабоце над тэкставай задачай
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.